Een nieuw merk bij Eye Wish: Longchamp
De nieuwste aanwinst van Eye Wish is van het luxe, Franse modehuis Longchamp. Het merk werd in 1948 in Parijs opgericht door Jean Cassegrain en is nog steeds het eigendom van de familie. De handtassen, koffers en accessoires van Longchamp hebben een wereldwijde reputatie op het gebied van vakmanschap en kwaliteit, die zich nu uitstrekt tot schoenen en confectiecollecties.
Wat het meest iconische product van Longchamp is?
Dat is absoluut de Le Pliage handtas. In 1993 ontworpen door Philippe Cassegrain, in 25 jaar zijn er meer dan 30 miljoen van verkocht. De tas ziet er vrij eenvoudig uit, maar niets is minder waar. Geïnspireerd op de Japanse kunstvorm van origami, is het ontwerp van de Le Pliage architectonisch geconstrueerd. De tas werd populair bij studenten, on-the-go moeders en zakenvrouwen: aangeboden in meer dan 150 kleuren, verschillende materialen en veel aanpasbare opties.
Het merk belichaamt Franse flair, frisse en inspirerende creativiteit, en deelt de levens van vrouwen en mannen over de hele wereld die elke dag genieten van een vleugje luxe.
De brillencollectie
Geïnspireerd op de Parijse stijl en met de verleidelijke verfijning van het merk onderscheidt de brillencollectie van Longchamp zich door de unieke mix van exclusieve texturen, iconische details en opvallend vrouwelijke vormen. De nieuwe collectie is verrijkt met tijdloze, vrouwelijke stijlen en gewaagde, geometrische proporties die elegantie, gemak en onderscheid meesterlijk mengen.