Wanneer je een bestelling plaatst, kun je een account aanmaken. Dit is niet verplicht, maar wel handig: je kunt jouw bestelgeschiedenis altijd online inzien en eenvoudig een herhaalbestelling plaatsen. Maak je geen account aan, dan vul je de volgende keer opnieuw je gegevens in.
Ja, dat kan. Als je een bestelling plaatst, kun je zelf een bezorgadres kiezen. Doe je dat niet, dan wordt de bestelling afgeleverd op het factuuradres.
We verzenden jouw bestelling gratis naar alle adressen binnen Nederland. Afleveren in het buitenland is helaas niet mogelijk. Via onze webshop bestelde producten kun je kosteloos terugsturen of terugbrengen naar de winkel.
Heb je de maandelijkse levering van jouw Eye Wish @Home lenzen niet tijdig ontvangen dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Eye Wish @Home via telefoonnummer 0800-0202745 (maandag t/m vrijdag van 09:00-18:00 uur).
Heb je een eenmalige bestelling geplaatst via onze webshop, welke niet tijdig is geleverd, dan kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 085-0047150 (maandag t/m vrijdag van 10:00-17:00 uur).
Als er een korting geldt, staat deze altijd duidelijk aangegeven bij het product op de site.
Hoeveel kost een oogmeting?
Een oogmeting kost eenmalig € 39,-. Alleen bij een aankoop van een bril is het gratis. Een contactlenscontrole kost eenmalig € 35.-. Voor een lensabonnement houders is dit gratis.
Eye Wish Opticiens
Gooimeer 6 unit 25
1411 DD Naarden
Tel: 085-0047150
Email: customersupport@eyewish.com
Eye Wish Opticiens staat er voor in dat onze producten voldoen aan de overeenkomst, de in ons aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de koopovereenkomst bestaande wettelijke bepalingen en overheidsvoorschriften. Indien dit niet het geval is, neem contact met ons op.